Γενικοί όροι προγράμματος "ANES CLUB"

nonamecard

 

 

1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

1.1 Το Πρόγραμμα ANES CLUB είναι ένα Πρόγραμμα Πιστότητας και Επιβράβευσης που προσφέρει η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΝΕΣ ΦΕΡΡΙΣ, η οποία εδρεύει στον Πειραιά Αττικής.

1.2 Οι παρόντες όροι και οι προϋποθέσεις περιγράφουν τη σχέση μεταξύ του ANES CLUB και των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα (εφεξής τα "Μέλη") καθώς και την διαδικασία συμμετοχής, συλλογής και εξαργύρωσης πόντων του προγράμματος. Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΝΕΣ ΦΕΡΡΙΣ διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τους Όρους και τις Προϋποθέσεις του προγράμματος οποιαδήποτε χρονική στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Σε αυτή την περίπτωση τα Μέλη μπορούν να ενημερώνονται για τις αλλαγές μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Προγράμματος, www.anes.gr.

 

2.ΕΓΓΡΑΦΗ

2.1 Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν μόνο τα φυσικά πρόσωπα άνω των 18 ετών. Η ιδιότητα Μέλους δεν ισχύει για νομικά πρόσωπα κάθε μορφής, εταιρείες κάθε είδους, ως και ατομικές επιχειρήσεις.

2.2  Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα είναι αυστηρά προσωπική και δεν δύναται να μεταβιβαστεί ή να εκχωρηθεί από το Μέλος σε οποιονδήποτε τρίτο.

2.3  Για τη συμμετοχή στο Πρόγραμμα απαιτείται η εγγραφή του μέλους, με τη συμπλήρωση σχετικής αίτησης συμμετοχής που θα βρει ο ενδιαφερόμενος στο σχετικό έντυπο ή στην ιστοσελίδα  www.anes.gr στο διαδίκτυο. 
 
2.4  Εγγραφή με έντυπη αίτηση: η διάθεση της αίτησης συμμετοχής γίνεται στα συνεργαζόμενα γραφεία έκδοσης εισιτηρίων, πρακτορεία της
ANES FERRIES καθώς και στα πλοία. Το υποψήφιο μέλος απαιτείται να συμπληρώσει τα αιτούμενα στοιχεία στο σύνολό τους και να υπογράψει την έντυπη αίτηση.  Αιτήσεις που δεν είναι πλήρως συμπληρωμένες ή/και υπογεγραμμένες δεν θα γίνονται δεκτές. 
 
2.5 Εγγραφή μέσω διαδικτύου: εγγραφή μπορεί να γίνει και ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα
της ANES FERRIES στο διαδίκτυο www.anes.gr Ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και την αποστέλλει ηλεκτρονικά. Αυτόματα λαμβάνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) την κάρτα μέλους ANES CLUB. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εκτυπώσει και να κρατήσει τη κάρτα του. Το Μέλος μπορεί να χρησιμοποιήσει την κάρτα του αμέσως και να συγκεντρώσει πόντους μέσω της αγοράς του εισιτηρίου του.

2.6   Κατά τη διαδικασία εγγραφής στο Πρόγραμμα, το Μέλος υποχρεούται να αναγράψει το ακριβές ονοματεπώνυμο με λατινικούς χαρακτήρες, όπως αυτό αναγράφεται στο/α στοιχείο/α πιστοποίησης του (ταυτότητα ή διαβατήριο).

2.7   Η ANES FERRIES δύναται να αποδεχθεί ή να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση συμμετοχής κατά την διακριτική της ευχέρεια.

2.8   Με την αποστολή της αίτησης συμμετοχής , οι επιβάτες-Μέλη αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους Όρους και τους Κανονισμούς του Προγράμματος, όπως ορίζονται από την ANES FERRIES.

2.9 Η συμμετοχή είναι προσωπική και κάθε μέλος μπορεί να διατηρεί μόνο ένα λογαριασμό μέλους στο πρόγραμμα και δεν δύναται να μεταβιβαστεί ή να εκχωρηθεί σε άλλους. Σε περίπτωση ύπαρξης δυο ή περισσοτέρων λογαριασμών, θα ακυρώνονται οι επιπλέον λογαριασμοί και θα διατηρείται ο παλαιότερος λογαριασμός. Οι πόντοι που πιθανώς να υπάρχουν στους λογαριασμούς που θα ακυρωθούν θα μεταφερθούν στον λογαριασμό που θα διατηρηθεί. 
 

2.10 Σε περίπτωση που το Μέλος επιθυμεί να διακόψει τη συμμετοχή του στο Πρόγραμμα, θα πρέπει να το δηλώσει γραπτώς στο anesclub@anes.gr Κατόπιν επεξεργασίας του αιτήματος, ο Λογαριασμός και οι πόντοι του θα ακυρώνονται αυτόματα.

2.11  Σε περίπτωση θανάτου του Μέλους η κάρτα και το σύνολο των πόντων του λογαριασμού ακυρώνονται αυτόματα και δεν μεταβιβάζονται.

 

3. ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΝΤΩΝ

3.1. Το πρόγραμμα συλλογής και εξαργύρωσης πόντων ενεργοποιείται με την τελική έγκριση της αίτησης από το αρμόδιο τμήμα της ANES FERRIES. Πόντοι ταξιδιών που πραγματοποιήθηκαν προ της υποβολής ή/και της τελικής έγκρισης της αίτησης δεν προστίθενται στο λογαριασμό του Μέλους. Οι πόντοι που συγκεντρώνονται από κάθε ταξίδι προστίθενται στο λογαριασμό του Μέλους αυτόματα σε διάστημα 24 ωρών μετά τη διαδικασία ελέγχου επιβίβασης και εφόσον έχει καταγραφεί ορθά ο αριθμός κάρτας Μέλους στην κράτηση.

3.2   Για την καταχώριση πόντων από ταξίδι σε ένα Λογαριασμό θα πρέπει να υπάρχει πλήρης ταύτιση στοιχείων Μέλους και επιβάτη.

3.3 Πόντοι από εισιτήριο δεν καταχωρούνται αν το Μέλος ταξιδεύει ομαδικά (σε γκρουπ) και το εισιτήριό του αποτελεί μέρος ομαδικής κράτησης.

3.4   Τα Μέλη δεν δύνανται να μεταβιβάσουν τους πόντους με οιοδήποτε τρόπο ή να τα εκχωρήσουν σε οποιοδήποτε τρίτο, ούτε και να τα συνδυάσουν με πόντους άλλου Μέλους προκειμένου να λάβουν από κοινού μία προσφορά.

3.5   Οι πόντοι δεν έχουν εμπορική αξία και σε καμία περίπτωση δεν ανταλλάσσονται με χρήματα. Οποιαδήποτε εκποίηση (πώληση, ανταλλαγή κλπ.) πόντων ή προσφορών θεωρείται αυτοδικαίως άκυρη.

3.6   Σε περίπτωση ακύρωσης του Προγράμματος κατά τα προβλεπόμενα στους Γενικούς Όρους, όλοι οι πόντοι που έχουν συγκεντρωθεί ακυρώνονται αυτόματα και δεν είναι πλέον ανταλλάξιμοι με προσφορές.

3.7   Κάθε επιβάτης – Μέλος του Προγράμματος πρέπει να δηλώνει τον Αριθμό της κάρτας του κατά την έκδοση των εισιτηρίων, διαφορετικά δεν θα υπάρχει η δυνατότητα αυτόματης καταγραφής των πόντων στο λογαριασμό του. Τα αποκόμματα των εισιτηρίων, πρέπει να φυλάσσονται από το Μέλος, μέχρι οι ανάλογοι πόντοι από το ταξίδι του να εμφανιστούν στο λογαριασμό του. Αγορές εισιτηρίων που πραγματοποιήθηκαν χωρίς την επίδειξη της κάρτας Μέλους δεν αποδίδουν πόντους και δεν καταχωρούνται οι πόντοι εκ των υστέρων.

3.8 Τα αιτήματα καταχώρησης πόντων ταξιδιών για τα οποία δεν έχει καταγραφεί ο αριθμός κάρτας Μέλους στην κράτηση, εξετάζονται εφόσον και όταν δεν έχει παρέλθει το διάστημα του ενός (1) μηνός από την ημερομηνία του ταξιδιού για το οποίο το Μέλος αιτείται καταχώρηση πόντων.

3.9 Το Μέλος πρέπει να φυλάσσει τα αποκόμματα των εισιτηρίων, τις αποδείξεις από αγορές στα καταστήματα και τα εστιατόρια των πλοίων ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό αποδεικτικό έγγραφο που σχετίζεται με την διαδικασία συλλογής πόντων, μέχρι οι πόντοι να εμφανιστούν στον λογαριασμό του.

3.10   Οι συγκεντρωθέντες πόντοι εμφανίζονται στο Λογαριασμό του Μέλους μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού. Κάθε Μέλος δύναται να ενημερώνεται για τους Πόντους που έχει συγκεντρώσει μέσα από την On-line Διαχείριση του Λογαριασμού στην ιστοσελίδα www.anes.gr.

3.11 Ενστάσεις που αφορούν στην κίνηση του λογαριασμού του Μέλους (συλλογή και εξαργύρωση πόντων) θα πρέπει να αναφέρονται εγγράφως στο anesclub@anes.gr εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία συναλλαγής

 

4. ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΠΟΝΤΩΝ

4.1   Τα μέλη πρέπει να έχουν συγκεντρώσει τον απαραίτητο αριθμό πόντων που απαιτούνται για την ανταλλαγή / εξαργύρωση ενός εισιτηρίου – προσφοράς , σύμφωνα με τους εκάστοτε ισχύοντες πίνακες εξαργύρωσης πόντων όπως αυτοί δημοσιεύονται στην επίσημη ιστοσελίδα της ANE FERRIES, στην Ενότητα ANES CLUB. Το Μέλος μπορεί να εξαργυρώνει πόντους για δωρεάν ή εκπτωτικά εισιτήρια συμφωνά με τον  πίνακα εξαργύρωσης.

4.2 Τα δωρεάν εισιτήρια με εξαργύρωση πόντων παρέχονται βάσει διαθεσιμότητας και αφορούν επιβεβαιωμένες θέσεις σε συγκεκριμένη ημερομηνία και δρομολόγιο, είναι επίσημα ταξιδιωτικά έγγραφα και υπόκεινται στους ίδιους όρους και προϋποθέσεις με τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί με κανονικό ναύλο.

4.3 Με την χρήση της εξαργύρωσης πόντων αφαιρούνται οι αντίστοιχοι πόντοι από το λογαριασμό του Μέλους.

4.4   H έκδοση του δωρεάν εισιτηρίου πραγματοποιείται ταυτόχρονα με την κράτηση και γίνεται αυτόματη αφαίρεση των αντίστοιχων Εξαργυρώσιμων Πόντων από το Λογαριασμό του Μέλους. Το εισιτήριο που προέρχεται από εξαργύρωση πόντων δεν θα πιστωθεί με επιπλέον πόντους για το συγκεκριμένο ταξίδι.

4.5 Σε περίπτωση που το Μέλος με δωρεάν εισιτήριο εξαργύρωσης δεν ταξιδέψει και δεν προβεί σε καμία ενέργεια ακύρωσης της θέσης του πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού σύμφωνα με την πολιτική ακυρώσεων, τότε το εισιτήριο παύει να ισχύει και το Μέλος χάνει τους πόντους που εξαργύρωσε προκειμένου να το αποκτήσει.

4.6 Οι εξαργυρώσεις πόντων για δωρεάν ταξίδια εφαρμόζονται μόνο στους τύπους θέσεων και οχημάτων σύμφωνα με τους ισχύοντες πίνακες εξαργύρωσης όπως αυτοί ορίζονται και δημοσιεύονται στην επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος (www.anes.gr) και οι οποίοι μπορούν να τροποποιηθούν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

4.7   Σε περίπτωση που το Μέλος δεν επιθυμεί να εξαργυρώσει τους πόντους του και συνεχίζει να δίνει στην έκδοση τον αριθμό της κάρτας του, συγκεντρώνει ακόμη περισσότερους πόντους που μπορεί να τους χρησιμοποιήσει στο μέλλον.

4.8   Κατά την παραλαβή των εισιτηρίων από τα συνεργαζόμενα πρακτορεία της ANES FERRIES ζητείται από το Μέλος να επιδείξει την κάρτα μέλους του καθώς και την αστυνομική του ταυτότητα.

4.9   Σε περίπτωση επιθυμίας ακύρωσης του εκδοθέντος εισιτηρίου-δώρου, το μέλος θα πρέπει να προσκομίσει το εισιτήριο-δώρο σε κάποιο από τα Κεντρικά Πρακτορεία της ANES FERRIES ή στο πρακτορείο που αρχικά εκδόθηκε το εισιτήριο. Με την ακύρωση του εισιτηρίου, στο λογαριασμό του μέλους θα επιστραφούν, όλοι οι πόντοι που αφαιρέθηκαν για την έκδοση του εισιτηρίου.

4.10   Σε περίπτωση που ο επιβάτης δεν ταξιδέψει (non-show) και δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια ακύρωσης της θέσης του πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού, τότε το εισιτήριο-δώρο παύει να ισχύει και το μέλος χάνει όλους τους πόντους που εξαργύρωσε προκειμένου να το αποκτήσει.

4.11 Σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής του δωρεάν εισιτηρίου, το μέλος θα πρέπει να το δηλώσει γραπτώς με υπεύθυνη δήλωση σε Κεντρικό Πρακτορείο της ANES FERRIES ή στο πρακτορείο που αρχικά εκδόθηκε το εισιτήριο. Δωρεάν εισιτήριο που απωλέσθηκε ή εκλάπη δεν επανεκδίδεται.

 

5. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

5.1 Η ANES FERRIES διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει, να παρατείνει ή να σταματήσει οποτεδήποτε μέρος ή το σύνολο του προγράμματος ANES CLUB, με άμεση ισχύ, μετά από ενημέρωση των Μελών. Τα Μέλη θα έχουν στη διάθεσή τους συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο για να εξαργυρώσουν τους συλλεχθέντες πόντους τους (όπως αυτοί είναι καταγεγραμμένοι στο λογαριασμό τους) και κατά το οποίο διάστημα δεν θα παρέχονται νέοι πόντοι. Με το πέρας της χρονικής αυτής περιόδου, όλα τα δικαιώματα των Μελών του προγράμματος θα εκλείψουν, οι λογαριασμοί και όλοι οι συλλεχθέντες πόντοι των Μελών που δεν έχουν εξαργυρωθεί θα χαθούν και τα Μέλη δεν δύναται να εγείρουν οποιαδήποτε αξίωση κατά της ANES FERRIES.

5.2 Τα Μέλη υποχρεούνται να συμπληρώνουν και να αναγράφουν ορθά τα προσωπικά τους στοιχεία κατά την δημιουργία προφίλ και να ενημερώνουν εγγράφως το ANES CLUB, για οποιαδήποτε αλλαγή. Σε περίπτωση ελλιπών ή λανθασμένων στοιχείων, η ANES FERRIES δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις όποιες συναλλαγές συσχετίζονται με την χρήση της κάρτας μέλους.

5.3   H ANES FERRIES δεν ευθύνεται για ζημίες που ενδεχομένως θα προκληθούν από πράξεις ή παραλείψεις τρίτων προσώπων, που μπορούν να έχουν σχέση με το Πρόγραμμα.

5.4   Ζημίες που θα προκληθούν σε Μέλη ή σε τρίτα πρόσωπα που έχουν ως αιτία την παροχή ανακριβών ή ψευδών στοιχείων από τα Μέλη ή την μη έγγραφη ενημέρωση της εταιρείας από τα Μέλη για την αλλαγή προσωπικών τους στοιχείων, σε καμία περίπτωση δεν βαρύνουν την ANES FERRIES.

5.5   Οι παρόντες Όροι και Κανονισμοί και κάθε διαφορά που ενδεχομένως θα προκύψει σε σχέση με αυτούς και εν γένει σε σχέση με την ANES FERRIES και τα Μέλη του Προγράμματος, διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο και θα επιλύεται από τα αρμόδια Δικαστήρια του Πειραιά.

5.6   Για οποιαδήποτε απαίτηση ή παράπονο που αφορά στο πρόγραμμα και στην λειτουργία του, το μέλος θα πρέπει να απευθύνεται στο Τμήμα Υποστήριξης του Προγράμματος μέσω e-mail στο anesclub@anes.gr.

 

6. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

 
6.1. Η ANES FERRIES επιθυμεί να διαβεβαιώσει, ότι τα προσωπικά στοιχεία που συλλέγονται για τους σκοπούς του Προγράμματος ANES CLUB, καταγράφονται σε ασφαλή βάση δεδομένων, διαφυλάσσεται ο προσωπικός τους χαρακτήρας και δεν μεταβιβάζονται σε οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο με εξαίρεση τις περιπτώσεις που διατάξεις νόμου το επιβάλλουν. 
 

6.2. Τα εν λόγω προσωπικά δεδομένα, θα τυγχάνουν επεξεργασίας στο σύνολό τους ή μερικά από την ANES FERRIES, για στατιστικούς, οικονομικούς αλλά και λόγους που σχετίζονται με τη βελτίωση του προγράμματος ANES CLUB.
 
6.3. Τα μέλη του προγράμματος, έχουν τα δικαιώματα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις του νόμου 2472/1997 όπως ισχύει.
 
6.4.
Η ANES FERRIES διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των παραπάνω όρων, στα πλαίσια πάντοτε της ισχύουσας νομοθεσίας.
 
6.5. Υποψήφιο μέλος που δεν συμφωνεί με τους παρόντες όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων, οφείλει να μην προχωρήσει στην εγγραφή του στο εν λόγω πρόγραμμα, θεωρούμενης, σε διαφορετική περίπτωση, της υπάρξεως συναινέσεως εκ μέρους του, σύμφωνα με το ν. 2472/1997, στη χρήση και επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων για τους σκοπούς του προγράμματος
ANES CLUB.